Naszyjnik z zegarka kieszonkowego

6/17/2013 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Zegarki kieszonkowe w XIX wieku były powszechne. Każdy mężczyzna nosił przypiętą do kieszeni dewizkę z zegarkiem.
Dzisiaj pokażę jak z zepsutego zegarka zrobić ciekawy naszyjnik.
Tak się składa, że mam dwa zegarki, jeden kompletny i drugi bez mechanizmu. Do zrobienia naszyjnika postanowiłam wykorzystać ten drugi.




Po pierwsze pozbyłam się tarczy zegarkowej i do dekielka przykleiłam kolaż złożony z mechanizmu, małej tarczy zegarkowej, zawieszki i dużej cyrkoni.
 

Do pokrywki zegarka, tam gdzie brakowało koronki, postanowiłam przytwierdzić drucikiem zawieszkę z kryształkami w kształcie kuli.



Pozostało tylko połączyć wszystko razem, aby wyszedł taki oto efekt końcowy.




Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze: