Biżuteria w stylu wiktoriańskim

11/28/2013 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Pod koniec października naszła mnie wena twórcza i postanowiłam stworzyć coś zupełnie innego. Mianowicie zafascynowana biżuterią z epoki wiktoriańskiej spróbowałam zrobić broszkę oraz zestawy: naszyjniki z kolczykami. Dodatkowo do jednego zestawu przygotowałam broszkę.
Standardowo zawsze jak mnie wena weźmie, to zapominam zrobić zdjęcia :-((, więc musicie się zadowolić zdjęciami gotowych już wyrobów.

1. Broszka 

2. Zestaw pierwszy Wisiorek z Kameą + kolczyki



3. Zestaw drugi Wisiorek z zawieszką z masy perłowej + kolczyki



4. Trzeci zestaw Wisiorek + kolczyki + broszka




P. S.
Broszka została sprzedana jako pierwsza. Zestawy nadal czekają na swoich właścicieli.

Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze: