Breloki do kluczy vintage

8/26/2016 KAiDO.pl 0 Comments

Witam!

Ostatnio znalazłam wśród wydruków gotowe grafiki pod kaboszony, które wykorzystuję zazwyczaj na wisiorki z grafiką. 
Przy okazji miałam jeszcze parę baz 18 mm w kolorze brązu i srebra, które pozostały mi z poprzednich projektów.
Postanowiłam, że zrobię z nich breloki do kluczy. Dokupiłam do nich karabińczyki i kółka do breloków.
Wycięłam, przykleiłam obrazki i szklane kaboszony i w ten sposób powstały breloki z grafiką vintage.:-)
 Jak widać na zdjęciach poniżej, cztery breloki wyszły z pojedynczymi grafikami (3 w kolorze brązu i jedna srebrna).



Natomiast dwa kolejne breloki są podwójne, z obu stron znajdują się grafiki przykryte kaboszonami.

1-wszy brelok z Rowerem i Balonem.



I 2-gi brelok z Rowerem i Ośmiornicą.



Breloki oczywiście dostępne są na stronie KAiDO w dziale STEAMPUNK pod Broszkami i Brelokami;-)

Pozdrawiam! 

You Might Also Like

0 komentarze: