Mini Photo Studio Lightroom Box

4/13/2016 KAiDO.pl 2 Comments

Witam!

Wczoraj po miesiącu oczekiwania przyszło do mnie moje mini przenośne studio do robienia zdjęć.
^-^ 

Oficjalna nazwa angielska to "Lightroom box". Pudełko jest niewielkie, o rozmiarach 22,6cm x 23cm x 24cm. Posiada listwę ledową na usb, dwa wymienne tła - czarne oraz białe i co najważniejsze jest składane i nie zajmuje dużo miejsca.
Całość wyniosła mnie w przeliczeniu z dolara na zł około 52 zł. 

Niestety nie widziałam, żeby na polskich stronach było ono dostępne, także trzeba szukać na zagranicznych portalach sprzedażowych takich jak np.: ebay.





Wczoraj wieczorem wypróbowałam Lightroom i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Teraz będę mieć mniej pracy przy obróbce zdjęć.

Pozdrawiam!

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa efektów ! Sama borykam się z ustawieniami aparatu, światłem, balansem bieli :/ Myślę intensywnie nad kupnem profesjonalnego parasola do robienia zdjęć i jestem coraz bliżej podjęcia ostatecznej decyzji ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że jednak profesjonalny sprzęt bardzo się przydaje. Zawsze miałam problem z robieniem zdjęć, głównie ze względu na pogodę, bo za mało światła, za pochmurno...itp.
    To pudełko jest świetne, daje naturalne światło.
    Warto wydać trochę pieniędzy, żeby nie musieć się trudzić ^-^

    P.S.
    Jak będę mieć przygotowaną biżuterię, na pewno wrzucę na bloga zdjęcia z "Lightrooma" ;-)

    OdpowiedzUsuń