Kolejna partia steampunkowo-industrialna

11/05/2016 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Dzisiaj dzielę się z Wami kolejnymi projektami industrialnymi z żywicy i części od zegarków.

Miałam wcześniej napisać posta na ten temat, niestety trochę czasu zajęło mi przygotowanie projektów, ponieważ żywica dłużej się utwardzała po wylaniu i tym razem musiałam jednak zeszlifować i wypolerować biżuterię. 
Cóż, czasami tak się dzieje. Pomimo, że odmierzyłam odpowiednią ilość żywicy i utwardzacza, to jednak temperatura w pokoju nie była na tyle wysoka, by żywica odpowiednio związała. Ech, trzeba się z takimi rzeczami liczyć. Tak to bywa z rękodziełem.

No, ale do rzeczy. Może na pierwszy rzut pokażę 4 bransoletki, które przygotowałam poprzednim razem, ale zapomniałam o półproduktach do nich, więc teraz mam je już gotowe.


Wyszły naprawdę super i jestem z nich bardzo zadowolona.
I kolejne projekty to broszka, kolczyki, dwa pierścionki, spinki do mankietów i wisiorek.

A oto i broszka industrialna

Kolczyki wkrętki industrialne. Już sama nie pamiętam, kiedy ostatnio przygotowywałam wkrętki, chyba wieki temu...


Duży pierścionek industrialny, w sumie może robić jako sygnet i myślę, że i mężczyźni i kobiety mogą taki pierścień swobodnie nosić.


Mniejszy pierścionek industrialny o średnicy 12 mm. Ten pierścionek jest bardzo drobny i na kobiecej dłoni będzie się prezentować wyśmienicie.


Ach, industrialne spinki do mankietów, prezent idealny dla mężczyzny, który lubi się wyróżnić. Takie spinki są jedyne w swoim rodzaju, ponieważ jest mało prawdopodobne bym zrobiła taki sam układ z kółek zębatych, zresztą jak przy wszystkich moich innych projektach. 


No i na koniec z gotowych projektów mam wisiorek industrialny, rozmiarów raczej niewielkich, gdyż średnica bazy wynosi 18 mm.


Na sam koniec chciałam Wam pokazać moje nowe formy silikonowe, które przyszły w tym tygodniu. Oto i one!


Już się nie mogę doczekać, żeby je wypróbować i zobaczyć jakiej jakości bazy z nich powstają.
Możecie być pewni, że na pewno przygotuję post z robienia baz naszyjników ^-^

Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze: