Szał twórczy - czyli w jaki sposób tworzę biżuterię

1/27/2016 KAiDO.pl 2 Comments

Witajcie!

Dziś chciałabym się z wami podzielić informacją w jaki sposób powstaje biżuteria, którą możecie znaleźć w moim sklepie internetowym.
Właściwie to nie mam w zwyczaju zastanawiać się długo co i jak będzie wyglądać. Najzwyczajniej w świecie wyciągam półprodukty i sprawdzam co też fajnego można z nich stworzyć.
Tak się składa, że wyjątkowo zrobiłam zdjęcia przed rozpoczęciem prac. Widać na nich jak podzieliłam sobie półprodukty na konkretne wytwory biżuteryjne: broszki, naszyjniki i spinki.


Jak widzicie praktycznie do każdego pomysłu wykorzystałam mechanizmy zegarkowe, to taki mój mały ukłon w stronę clockpunku ;-) Co jak co, ale uwielbiam tworzyć biżuterię z mechanizmów zegarkowych. 
I jeszcze parę ujęć z bliska:





Dodatkowo troszkę więcej czasu musiałam poświęcić naszyjnikowi wiktoriańskiemu, ponieważ baza filigranu była w kolorze brązu (mam nadzieję, że widać to na zdjęciu poniżej), natomiast stwierdziłam, że kolory srebrny i miedziany będą lepiej się ze sobą komponować. 


Do pomalowania bazy użyłam niezastąpionego spray'u w kolorze chromowanej miedzi firmy Dan Braven. 
Przepraszam za jakość zdjęć, ale bazę malowałam wieczorem, stąd taki żółtawy odcień. 



A tu już zdjęcie po pomalowaniu, wyschnięciu i połączeniu wszystkiego w jedno.
Oczywiście zostało tylko zawieszenie bazy na naszyjniku z organzy.


I zdjęcia gotowych produktów:


Pozdrawiam!

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Świetna biżuteria ! Najbardziej spodobały mi się kolczyki :)Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń