Steampunkowe kartki na walentynki

1/30/2016 KAiDO.pl 0 Comments


Witajcie! 

Jeszcze zanim zaczęłam pisać bloga, stworzyłam parę kartek na walentynki w stylu steampunkowo-wiktoriańskim.
Zdaję sobie sprawę, że niewiele osób w dzisiejszych czasach wysyła jakiekolwiek kartki, nawet na święta, ale szczerze czy nie ma nic piękniejszego niż własnoręcznie stworzone kartki, wysłane do osób na których nam zależy?
Może moje kartki nie wyglądają na skomplikowane jak np. te stworzone metodą scrapbooking ale uwierzcie mi, trzeba poświęcić trochę czasu na znalezienie odpowiednich grafik i pomysłu na kartkę.
Niemniej jednak polecam chętnym osobom stworzenie własnych kartek. Wystarczy tylko program graficzny i ciekawy pomysł.
Zapraszam!

P.S.
Na początku wpisu widzicie moją animację walentynkową w stylu wiktoriańskim, którą stworzyłam na tegoroczne walentynki 2016. ^_^




You Might Also Like

0 komentarze: