Miedzianozłote chromowane Gogle cosplayowe

1/13/2016 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Chcecie wiedzieć w jak prosty sposób zrobić cosplayowe gogle, tak by wyglądały naprawdę super?!
Wystarczy iść do najbliższego sklepu elektrycznego, budowlanego i zaopatrzyć się w produkty.
W pobliskim sklepie kupiłam zwykłe gogle spawalnicze, w okropnym jaskrawoczerwonym kolorze, tadam:


następnie rozebrałam je na części...



Oczyściłam oczywiście z brudu i takie tam...wszystko po to, by były gotowe do malowania.
Po bokach przykleiłam filigrany, które zakupiłam w sklepie internetowym z półproduktami beads.pl:


a z przodu koło zamachowe od starego zegarka, budzika.
Pomalowałam je farbą w sprayu Den Braven, skorzystałam z kolorów: chrom złoty i chrom miedziany.



Po tych wszystkich zabiegach tak się prezentują gogle:-)





You Might Also Like

0 komentarze: