Biżuteria z mechanizmów i masy fimo

4/13/2014 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Od samego początku, odkąd robiłam spinki czy kolczyki zastanawiałam się w jaki sposób przykryć tył mechanizmów, tak by wyglądało to ciekawie.
Na samym początku w ogóle nie zakrywałam mechanizmów i muszę przyznać, że nie byłam do końca zadowolona z efektów pracy. 
Jakiś czas temu postanowiłam zakrywać mechanizmy prawdziwą skórą. Pomysł ten podrzuciła mi moja siostra. 
Muszę przyznać, że mechanizmy pokryte od tyłu skórą, wyglądają bardzo estetycznie.




Ostatnio podczas robienia biżuterii z mechanizmów zegarkowych wpadłam na pomysł połączenia mechanizmów z masą fimo. 
Ulepienie masy i wypieczenie całości nie zabiera dużo czasu, a efekt końcowy jest bardzo ciekawy. 
Biżuteria ma charakterystyczny, industrialny wygląd i muszę przyznać, że jeszcze nie widziałam, aby ktoś przygotowywał biżuterię w tym samym stylu.






Biżuteria dostępna jest na stronie KAiDO oraz na moim profilu na DaWandzie.

Pozdrawiam!!!

You Might Also Like

0 komentarze: