Przesyłka z Aliexpress

7/23/2013 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Dzisiaj przyszła moja wyczekiwana przesyłka z zamówionymi kalendarzami i stickersami. Kupiłam je dla siebie i dla siostry. W dodatku sprzedawca dorzucił mi mały prezent w postaci bandaży dla dzieci z Rilakkumą. Naprawdę bardzo słodkie. 
Ten otwarty zestaw należy do mnie, zamknięty jest dla siostry.


W skład zestawu wchodzi kalendarz + 12 pocztówek + długopis.
W pudełeczku z naklejkami znajduje się 20 arkuszy podzielonych tematycznie.



Naklejki kupiłam osobno, jedna partia to 6 opakowań.



Ach i jeszcze wiadomość od sprzedawcy. Jak uroczo ^_^. Zdajesz sobie sprawę, że wiadomość otrzymuje każdy kupujący, jednakże zawsze miło jest dostać taką karteczkę z podziękowaniem za zakup.


Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze: