Biżuteria Steampunkowa II

2/02/2014 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Na początku stycznia dotarła do mnie przesyłka mechanizmów zamówionych jeszcze przed świętami, czyli oznaczało to, że mogłam się zabrać do tworzenia biżuterii z mechanizmów.
Przygotowałam sobie materiały...


i  tak oto stworzyłam bransoletki, kolczyki i jeden wisiorek. O spinkach do mankietów nie ma sensu wspominać, ponieważ jest to mój stały wyrób, więc już nawet nie robię zdjęć.
Najpierw bransoletki. Wycięłam z blachy miedzianej dwie bazy i przytwierdziłam do nich kolaże. Jedną bransoletkę zrobiłam z tarczą zegarkową zalaną żywicą, a drugą z mechanizmem:

 Zdjęcie bransoletki z tarczą przed zalaniem żywicą


Gotowe bransoletki z blachy miedzianej



Obie bransoletki spryskałam lakierem. Lakier konserwuje metal, ale też dzięki niemu biżuteria ma ładny połysk.
Przygotowałam też trzecią bransoletkę z mechanizmu zegarkowego, który umieściłam w kopercie zegarka i zalałam żywicą...



Na pierwszym zdjęciu widoczne są jeszcze przed zalaniem jedna bransoletka miedziana, koperta z zegarkiem na bransoletkę oraz tarczą zegarka, którą przygotowałam na broszkę. Drugie zdjęcie przedstawia kopertę z zegarkiem.
Tak wygląda końcowy efekt trzeciej bransoletki, do której na bazę postanowiłam wykorzystać zwyczajny zamek.



Z blachy miedzianej przygotowałam też jeden wisiorek z mechanizmu zegarkowego:



Część biżuterii zalewałam żywicą, tak jak spinki do mankietów, czy tarczę zegarka do broszki...



Niestety tarczę zegarka do broszki będę musiała zalać jeszcze raz, ponieważ przy polerowaniu spadła mi na podłogę i żywica odprysła. Musiałam zdjąć przez to całą żywicę z tarczy. Niestety takie rzeczy się zdarzają. Trudno.
I ostatnie produkty. 

Kolczyki
Tę parę kolczyków przykryłam skórą.




A drugą parę przykryłam masą fimo i wypiekłam w piekarniku.



Pierścionki




Spinki zalane żywicą




Pozdrawiam!!!

You Might Also Like

0 komentarze: