Chinese Wisdom Posters

6/06/2016 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Chciałam Wam dziś zaprezentować plakaty zainspirowane starożytną chińską mądrością. 
Nie wszyscy pewnie wiedzą, że jestem zafascynowana Chinami, ich językiem, kulturą, filozofią i historią, która trwa nieprzerwanie od tysięcy lat.
I właśnie ta fascynacja Chinami zakiełkowała projektami graficznymi z sentencjami, anegdotami, przysłowiami pochodzącymi z historii oraz z literatury chińskiej.
 Swoje projekty oparłam na sentencjach zawartych w książce Piotra Plebaniaka "Starożytna mądrość chińska", wyd. 2010

A oto niektóre z przygotowanych przeze mnie plakatów:




Więcej sentencji dostępnych jest w moim sklepie internetowym pod linkiem http://kaido.pl/pl/98-sentencje
Na chwilę obecną mam dostępne plakaty w formacie A4, ale może z czasem uzupełnię ofertę o większe rozmiary jak np.: 40x60 czy 50x70.

Pozdrawiam!!!^-^!!!

You Might Also Like

0 komentarze: