String art, czyli jeleń ze sznurka

1/16/2017 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

Mój pierwszy wpis w nowym 2017 roku!

Dzisiaj postanowiłam pochwalić się obrazkiem jelenia, który zrobiłam ze sznurka.
Odkąd zobaczyłam na internecie tego typu pomysł, stwierdziłam, że na pewno muszę go wypróbować.

Tak się złożyło, że akurat miałam pocięte kawałki sklejki, które czekały u mnie na półce, aż wykorzystam je do kolejnych projektów. 
W końcu też zaopatrzyłam się w małe gwoździki, sznurek i do dzieła..;-)

W programie graficznym przygotowałam sylwetkę jelenia, którą zmniejszyłam do odpowiedniego rozmiaru deseczki (moja deseczka, a raczej sklejka miała 18cm x 19cm).
Wydrukowałam grafikę, wycięłam i przyłożyłam na środek deseczki. Przybiłam gwoździki dokładnie wzdłuż konturu i zaczęłam nawijać sznurek.

 Wybaczcie, że nie zrobiłam zdjęcia podczas nawijania, ale byłam przejęta i zajęta, tym żeby się nie pomylić przy nawijaniu.


Proszę bardzo!
Musicie mi wybaczyć to sztuczne światło, ale pochmurno u mnie i o słońcu można tylko pomarzyć ...



Jest to naprawdę szybki i tani sposób na super dekorację w domu. 

Pozdrawiam! 

You Might Also Like

0 komentarze: