Kolczyki i broszki z ptakami

4/17/2013 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!

W sobotę wystawiałam się z moim rękodziełem na Wyprzedaży Garażowej na Żoliborzu. Było naprawdę cudownie, pogoda dopisała i klientów było sporo.
Tak się złożyło, że miałam tylko dwie pary kolczyków z ptakami i zostały wykupione, więc musiałam dorobić, żeby na następny raz nie zabrakło.
Na razie przygotowałam dwie pary kolczyków i dwie broszki.
Do projektów wykorzystałam ażurowe bazy w rozmiarze 18x25mm w kolorze starego złota. Do baz pod sam koniec przykleiłam bazy broszek oraz przytwierdziłam bigle.
Standardowo w programie graficznym przygotowałam obrazki i wydrukowałam.
 

Następnie wycięłam obrazki, przymierzyłam czy pasują do baz i przykleiłam klejem.


Po 12 godzinach przykleiłam kaboszony do obrazków i zostawiłam na cały dzień, żeby klej związał.


Po związaniu kleju pozostało mi już tylko przytwierdzić bazy broszek oraz bigle do kolczyków.


A tu efekt końcowy.





P. S.
Jeszcze wcześniej dostałam zamówienie na zestaw kolczyki + wisiorek z obrazkiem tarczy zegarowej. 
Oczywiście zapomniałam zrobić fotki przed, więc będą tylko po ^_^.



Jestem zadowolona, ponieważ zestaw bardzo się spodobał. Uff. ;-)
Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze: