Kosmetyczki

4/03/2013 KAiDO.pl 0 Comments

Witajcie!


Bardzo podobają mi się kosmetyczki w stylu koreańskim i japońskim, także postawiłam sobie za cel ich uszycie. 
Nauka trudna nie była, w sumie pierwszego dnia udało mi się uszyć dwie nieduże kosmetyczki i piórnik materiałowy do torebki.

Uszyte przeze mnie kosmetyczki są dostępne na stronie mojego sklepu: http://kaido.pl/pl/.

Nie tylko mnie się one spodobały. Siostra poprosiła mnie o uszycie dla niej dwóch kosmetyczek, mniejszej 18mm x 12mm (dostępnej w sklepie) oraz większej na specjalne zamówienie o rozmiarach 20mm x 30mm.
Ochoczo zabrałam się za szycie.
Tutaj zdjęcie materiałów potrzebnych do uszycia mniejszej kosmetyczki.


A tu materiały potrzebne do uszycia większej kosmetyczki.


Uszycie obu kosmetyczek zajęło mi, podliczając czas, około pół dnia. Na zdjęciach poniżej widnieje efekt końcowy. Co prawda rozmiar większej kosmetyczki wyniósł 20mm x 28mm, ale myślę, że siostra będzie zadowolona.

Gotowe kosmetyczki.

Mała przód


Mała od środka, przód


Mała od środka, tył


 Duża


Duża od środka, przód


Duża od środka, tył


Mała w dużej


Pozdrawiam!!!

You Might Also Like

0 komentarze: